onsdag 19 maj 2010

Nallemässan bokad






Nu är höstens NALLEMÄSSA bokad. Den blir på Kronprinsenhallen som vanligt, den 24 oktober kl 11-16.00 Många blir glada, det vet jag, eftersom många oroade sig på förra mässan och längtade efter en mer familjär och vänlig mässa igen. Och så blir det!!!! Skönt när man kan göra sina medmänniskor glada och lyckliga!


Utställare anmälde sig så snart jag gick ut med utställarinformation, så jag hoppas att vi kommer att bli riktigt, riktigt många på årets mässa.


Har du några idéer på aktiviteter eller underhållning så är du välkommen att höra av dig!




Titta gärna in i webbutiken - vi har nu lagt in en hel del nya konstnärsnallar och mycket mer under dockskåp, framför allt till badrum.


Vidare kan jag berätta att vi nu också anmält oss till Kuriosaloppis på Katrinetorps gård här utanför Malmö. Det är samlarföreningen Nordstjärnan som håller i arrangemanget och det samordnas i samband med en antikmässa och en trädgårdsmässa. Den fina mansgårdsbyggnaden håller öppet för servering och i stallarna brukar det alltid vara någon intressant utställning av något slag, konst eller konsthantverk. Detta är den 10-11 juli - och förhoppningsvis inget regn då kuriosaloppisen är utomhus.


Hinner jag inte skriva mer före pingst så önskar jag er allesammans en riktig

TREVLIG HELG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se