tisdag 17 mars 2015

Nu rasar det in.....

Bästa dock- och nallevänner

Nu rasar det in, allt eller inget, så känns det ibland.
Idag kom det 3 lådor från Steiff med bla underbare PADDINGTON, en specialutgåva för England och USA, men jag har ändå lyckats få hit några stycken, dock alla redan sålda.
Men kommer du hit har du alla fall chans att se honom.

Steiff har också tillverkat en mindre variant, även dessa för England, och jag har lyckats även denna gång att få ett par stycken, men också de nog slut, tror jag.

Så kom det en massa 3-D kort, magneter, block, anteckningsböcker, tavlor med helt
underbara motiv - djur som nästan stiger ur bilderna, tigrar och vargar som ser nästan levande ut. Faktiskt något man kan ge till både barn och vuxna.

Och så tredje lådan - som jag inte ens hunnit öppna ännu - full av diverse småsaker -
klippdockor, burkar, snurretoppar, speldosor, snöglober och mer till. Det blir spännande när jag får tid att öppna, gå igenom, prismärka och upptäcka vad jag köpt. Är man på en stor
mässa och går runt, tittar, pratar, beställer, så är det inte alltid man exakt minns hur allt ser ut när man väl kommer hem och det gått en månad eller två.
 
 
Lite blandade bilder .
Rödluvan från Teddy Hermann.
 
 
Mer bilder kommer snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se