torsdag 24 januari 2019

Miniatyrmässa på g

Bästa dock/nalle/miniaturister

Detta bevisar att vi jobbar med Miniatyrmässan nu. En del utställare har redan anmält sig
och nu får vi se om jag hittar något nytt på Leksaksmässan i Nurnberg. Åker till Malmö i morgon och till Nurnberg på söndag och mässan börjar på onsdag, men redan på tisdag måste jag vara i Steiffs monter och uppdatera mig och min dator inför mässan. 

En av de härligaste veckorna på året även om det inte finns så mycket där nu längre som intresserar mig. Visst kommer det nyheter men inte riktigt vad jag söker....... Vill inte sväva ut med en massa "skräp" eller nymodigheter i min butik utan försöka hålla den linje jag jobbat med under alla år.

Nu är det MINIATYRMÄSSAN jag jobbar med men också en ev resa till Bamsemuseet i Billund. Vi får se hur det går med det senare, men troligen blir det aug eller sept.

Ha det så bra! Jag är åter i butiken den 8 februari.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se