onsdag 30 december 2020

 Bästa samlarvänner!

Det gamla året närmar sig sitt slut och vi får nu se framåt mot ett år då vi kanske, framemot sommaren, kan leva som vi är vana vid. Vi får hoppas att vaccinet stoppar det eländiga viruset som förändrat hela samhället.

För första gången håller Dockskåpet stängt från julafton tom trettondagen och det känns lite märkligt. Ändå sitter jag nere i butiken just nu. Igår kom en leverans med miniatyrer från England, en del var beställningar, så det gäller att få iväg försändelserna och så vill jag lägga in lite av det nya på nätet.

Har du ändå vägarna förbi så är du välkommen att ringa - så öppnar jag om jag är i närheten, vilket jag troligen är.

Det är också tid att plocka undan julgrejor för hur roligt är det att handla julpynt efter den 6 januari??? Och jag har ändå så lite, förutom änglarna från Erzgebirge, men de är framme året runt.

I första halvan av januari kommer jag att presentera Steiffs nyheter för vår/sommar. En hel del riktigt bra samlarobjekt, som jag ser fram emot. Det mesta för årets höst/vinter är redan slut.

VIll önska alla

ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!



Lite av det nya jag lägger in idag:










                                                                                               

                                                                                                       mvh Margaretha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se