fredag 9 december 2011



Hade precis en kund som beställde 100 miniatyrcyklar liknande denna. Visst är de fina! De ska ge bort cyklar till barn i Afrika och skicka dessa till sina kunder. Fin idé!


Man kan hitta på mycket när det gäller julhälningar och miniatyrerna passar in i många sammanhang. När jag själv slår in fina julpaket så använder jag allt möjligt, men ofta julgransglitter, julrosor och granris (ej äkta) och det förgyller verkligen ett paket. Ibland händer det att folk inte vill öppna dem eftersom de är SÅÅÅÅ fina!


När jag sitter hemma och skriver julhälningar är hela köksbordet fullt av kuvert, kort, papper, guld- och silverpennor och glittertuber av olika slag. Jag älskar detta lika mycket varje år, en njutning att få leka och skapa och se hur fint det blir. Och jag vet det är uppskattat av många.

Jag börjar tidigt, ofta i november, för det tar ju sin lilla tid, men vad gör det.


Ännu en adventshelg - - - det närmar sig Nobelfest, Lucia och jul. Härligt!


Önskar en trevlig Advent!


Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se