tisdag 11 juli 2017

Lite nytt i shoppen

Bästa dock/nalle/miniatyrvänner!

Idag har jag faktiskt mellan kunderna hunnit få in lite nytt i webshoppen. Det är många tyska och holländare här nu och de är ofta intresserade av antingen nallar eller miniatyrer. Det är roligt när turisterna börjar dyka upp och det rör sig i samhället.

Ändå stänger jag nu - därmed nödd och tvungen - onsdag och torsdag. Måste till Köpenhamn på jobb med Steiff, Jag ska träffa Ralf, Steiffs exportchef, som jag ju träffade för en vecka sedan, men då i Giengen på Steiff Sommer Festival. Vi ska träffa den nya inköparen på Hamleys och sen ska vi över och göra lite besök i Malmö. På hemvägen hoppar jag av i Osby och besöker Lekoseum, som ju också säljer lite Steiff numera. Det var länge sedan jag var på Lekoseum och det är ett besök jag ser fram emot.

Här kommer lite bilder på det jag satt in i shoppen idag.

GLÖM INTE NALLEPICKNICK den 23 juli!!!!

Ha det så gott i
sommarvärmen! 








xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se