fredag 17 augusti 2018

NALLEMÄSSA - hotellerbjudanden

Bästa dock/nalle/miniatyrvänner!

Hösten är här, vare sig man vill eller inte. Det är svalare i luften, men inte kallt. Faktiskt är det en riktigt behaglig värme nu, svensk sommar! Idag hoppas jag verkligen på uppehåll framåt kvällen eftersom vi har en TRUBADUR som spelar på campingen. Förra gången vi hade musik blev det en trevlig kväll och det förväntar jag mig även ikväll.

Ett varmt TACK till alla som besökt mig i sommar. Här har varit många kunder från både när och fjärran. Alltid roligt träffa kunder man pratat i telefon med ganska ofta under åren, men sällan eller aldrig träffat. Trots värmen har alltså kunderna kommit men jag har ändå kunnat se att de kom typ före 12 och efter 1600. Däremellan var det troligen bad som gällde.


NALLEMÄSSAN - har du tänkt komma hit som utställare eller besökare och vill sova över???
Kontakta mig i så fall så skickar jag ERBJUDANDEN från både vårt fina KOSTA BODA ART HOTEL och från KOSTA LODGE och KOSTA CAMPING.

Har nu börjat jobba med mässan och några stycken utställare är redan bokade. Ralf kommer troligen hit från Steiff så jag hoppas på FLER utställare och MÅNGA besökare.

TREVLIG HELG till er alla!

                                                                                  hälsningar Margaretha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se