fredag 5 augusti 2011

Fredagkväll







Finns det verkligen någon som frivilligt sitter på jobbet en fredagskväll? Jo, faktiskt. Ibland är det skönt att sitta och jobba i lugn och ro. Jag vet att telefonen (troligen) är tyst och jag kan få mycket gjort - som finns med på veckans lista men blivit liggande. Det försvinner ju inte av sig själv.










Förberedelserna är i full gång för båda mässorna. I helgen går pressinfo ut till alla tidningar och jag ska imorgon ner till turistbyrån och lämna affischer och flygblad. Kan du som läser det här sprida info genom ev facebook, blogg, hemsida så tar jag tacksamt emot allt hjälp. Du får gärna våra afficher via mailen eller flygblad att dela.










Hela tiden får jag frågor om vad som är nytt, vad väntar du hem osv. Just nu väntar jag bara på nalleögon och höstens Steiff. Alla ni som är medlemmar i Steiffklubben får inom kort ett innehållsrikt kuvert med tidning och kataloger med höstens underbara nyheter. Inte många dock kommer till Sverige, så beställ om du vill ha.


Tiden går - en dockreparation - och sen är det dags att promenera hem och njuta av friska luften. Inne hos mig är det VARMT så det är lätt att bli lite småtrött.


Önskar Dig en trevlig helg!!!


Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se